ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1400
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان در این مقاله در خصوص استخدام نیروی انتظامی زن در تهران مطالبی نوشته شده و به طور کامل توضیحاتی داده ایم تا شما همراهان با خواندن مطالب به اطلاعات کاملی دست پیدا نمایید دوستان در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

اطلاعیه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی


کلیه اطلاعیه های مربوط به ثبت نام دانشگاه افسری ناجا در سامانه دانشگاه افسری امین به نشانی apu.ac.ir قابل مشاهده و پیگیری خواهد بود.پس از مطالعه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ناجا وارد سامانه apu.ac.ir شده و اقدامات لازم را انجام دهند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که شرایط لازم برای شرکت در این دانشگاه ، شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی برای قبولی می‌باشد.

 

 

 

 

جزئیات ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

مقاطع تحصیلی مختلفی که برای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامیمجاز می‌باشند شامل ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشند. پذیرش در دانشگاه افسری امین از طریق کنکور سراسری ،در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف وجود خواهد داشت. دانشگاه نیروی انتظامی دارای ۳۱ گروه آموزشی و ۲۳ رشته تحصیلی با ۲۹ گرایش در مقاطع تحصیلی مختلف می‌باشد.

در ادامه به شرایط ثبت نام در دانشگاه های افسری ناجا اشاره ای خواهیم داشت ضمنا شما می توانید جهت اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه های افسری – راهنمایی ثبت نام دانشگاه های آزاد – علمی کاربردی و مشاوره تحصیلی تخصصی با مرکز مشاوره تماس بگیرید.

 

 

 

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 98

برای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 98 کلیه داوطلبان باید واجد شرایط عمومی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند. شرایط عمومی در حکم فیلتری است که داوطلبان باید از آن عبور نمایند. بنابراین آن دسته از داوطلبانی خواهند توانست در این آزمون پذیرفته شوند که واجد شرایطی که در ادامه ذکر خواهیم نمود باشند.

داوطلبان باید اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام داشته باشند.
التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها.
تنها آن دسته از داوطلبانی که تابعیت ایرانی دارند می توانند در ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 98 شرکت نمایند.
نکته مهم : داوطلبان حتما باید ایرانی الاصل باشند و پدر و مادر آنها ایرانی باشند.


 

 

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری امین

ثبت نام برای کلیه متقاضیان در رشته های مختلف نظری که دانش آموزان پایه مقاطع تحصیلی دوازدهم، امکان پذیر است. آن دسته از داوطلبانی که از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام برخوردار هستند، می‌توانند در اوایل دی ماه نسبت به ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 98 اقدام نمایید. در ادامه به راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی خواهیم پرداخت.

پس از وارد شدن به سامانه ثبت نام دانشگاه افسری امین به نشانی apu.ac.ir بر روی پذیرش شرایط ثبت نام کلیک نمایید. وارد نمودن اطلاعات هویتی در مراحل بعدی در فرم ثبت نام الزامی می‌باشد. اطلاعاتی همانند : کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی در این مرحله از ثبت نام موردنیاز می‌باشد.در مرحله بعدی راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، لازم است بر روی گزینه ثبت نام و وورد به سامانه کلیک نمایید. سامانه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، به صورت خودکار برای شما رمز عبور و همچنین نام کاربری را در اختیارتان قرار خواهد داد. پس‌ از آن ، نام کاربری و رمز عبور را لازم است در مرحله بعدی وارد نمایید.

 

 

منبع:استخدام نیروی انتظامی زن در تهران

 

 

 

 

مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجالیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی -     خرید خدمت سربازی 98 -99 -میزان مرخصی سربازان در عید سال 99-عیدی سربازان در سال 99 -جزئیات عفو رهبری 22 بهمن 98 شامل کدام زندانیان میشود ؟





:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: