شرایط پذیرش امریه سربازی در شرکت نفت 99
نوشته شده توسط : nezam

همراهان عزیز سایت نظام وظیفه در این مقاله در خصوص شرط معدل برای امریه سربازی مطالبی نوشته ایم تا شما عزیزان در خصوص شرط معدل برای امریه سربازی اطلاعات کاملی دریافت نمایید دوستان در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

نحوه ثبت نام برای امریه 99

داوطلبین می­بایست با پذیرش موارد ذیل، مطابق فرمت پیش بینی شده در سایت نسبت به تکمیل، ثبت اطلاعات موارد درخواستی و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام نمایند. ثبت نام در سامانه به منزله­ پذیرش نهایی متقاضی به منظور بهره مندی از طرح امریه سربازی نمی­باشد.
نکته: متقاضیان استفاده از سهمیه امریه، ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی جهت دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام نمایند.پس از اتمام فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت و متقاضی می­تواند روند بررسي درخواست خود را از این طریق مشاهده نمايد.

متقاضيان محترم مي بايست پس از ثبت نام با شماره رهگيري خود به سامانه مراجعه نموده و از روند وضعيت پرونده خود مطلع گردند. درصورت اعلام نقص پرونده از طريق سامانه ، جهت تكميل پرونده و رفع نقص ، مدارك مربوط به شروط جذب و فارغ التحصيلي را مجدداً بارگذاری نمايند. در صورت عدم رفع نقص در مهلت مقرر ، عدم پذيرش متقاضي اعلام خواهد گرديد.لازم به ذكر است صحت و سقم اطلاعات ثبت و بارگذاری شده در سامانه به عهده داوطلب می باشد .

متقاضيان مي بايست پس از اتمام زمان ثبت نام ، جهت اطلاع از وضعيت پذيرش يا عدم پذيرش به سامانه مراجعه و در تمام مراحل با استفاده از كدملي و كد پيگيري وضعيت ثبت نام خود را مشاهده نمايند. افراد انتخاب شده همزمان با مصاحبه علمي حضوری جهت انجام سایر فرآيندهای لازم به مراجع ذی­ربط معرفي شده و پس از اخذ تأييديه هاي لازم، به ستاد كل نيروهاي مسلح معرفي تا با اخذ مجوز امريه از سوي ستاد مذكور جهت گذراندن دوره آموزش نظامي به يگان هاي مربوطه اعزام گردند. شايان ذكر است پس از انجام دوره آموزش مذكور، افراد می بایست به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کرده تا جهت انجام ادامه خدمت به واحدهاي تابعه معرفي شوند. لازم به ذکر است خدمت سربازي در قالب امريه به مدت 24 ماه مي­باشد.افراد انتخاب شده در روز مصاحبه حضوری می­بایست اصل گواهی عدم سوء پیشینه خود را به همراه چهار قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده به همراه داشته باشند.


 

 

شرایط پذیرش امریه سربازی در شرکت نفت 99

این ارگان دولتی با شرایطی بر اساس اولویت بندی دانشگاه محل تحصیل متقاضیان و رشته هایی که به حضور آن ها بیشتر نیاز است و شرط معدل اقدام به دادن امریه به مشمولان متقاضی دریافت امریه، می نماید.

اولویت بندی بر اساس دانشگاه محل تحصیل

اولویت ثبت نام بر اساس دانشگاه های محل تحصیل به شرح ذیل می‌ باشد :

فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت و بورسیه‌های وزارت نفت
فارغ التحصیلان دانشگاههای روزانه دولتی مندرج در جدول زیر
فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاههای روزانه دولتی
فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاههای شبانه دولتی
فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه ها ( براساس مفاد دستورالعمل استخدام در صنعت نفت )

 

 

 

اولویت بندی بر اساس رشته های تحصیلی مورد پذیرش


مهندسی نفت
مهنسی شیمی(کلیه گرایشها به استثناء صنایع غذایی و صنایع معدنی)
شیمی
مهندسی صنایع
مهندسی برق (کلیه گرایشها به استثنای گرایش قدرت)
مهندسی مکانیک
مهندسی مواد
مهندسی عمران
مهندسی کامپیوتر
زمین شناسی(فقط مقطع کارشناسی ارشد)

 




 نکات قابل توجه

ثبت نام در اینترنت به منزله پذیرش متقاضی به منظور بهره‌مندی از طرح امریه نمی‌باشد.
متقاضی5 تا10 روز پس از پایان دوره (ده روزه) ثبت‌نام، می تواند نتیجهرا از طریق کد رهگیری در سایت معاونت منابع انسانی مشاهده نماید و در صورت پذیرفته شدن به نشانی تعیین شده مراجعه نماید.پذیرش امریه فقط به منظور گذراندن طرح مقدس خدمت نظام محسوب می‌گردد و متضمن هیچگونه تعهدی در خصوص استخدام فرد نمی‌باشد.چنانچه متقاضی در هر یك از سازمانهای دولتی آموزش نظامی دیده باشد و یا كسر خدمت داشته باشد، تقاضای وی مورد قبول نخواهد بود.هرگونه اشتباه و یا كتمان حقیقت موجب ابطال تقاضا خواهد شد.
ميزان حقوق پرداختي به مشمولين طرح نظام در صنعت نفت هم تراز با ساير نظاميان هم رتبه خواهدبود.
اشتغال به خدمت مشمولان صرفا در مناطق عملیاتی محروم و بد آب و هوای کشور خواهد بود.
در صورت ناقص بودن مدارك ( تاييديه گزينش، تعيين محل خدمت، مدرك تحصيلي، و تصاوير شناسنامه و كارت ملي وبرگه اعزام به خدمت) متقاضي در ليست اعزام قرار نخواهد گرفت.

 

 

منبع:اطلاع رسانی ثبت نام امریه سربازی اعزام 99

 

 

 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجالیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی -     خرید خدمت سربازی 98 -99 -میزان مرخصی سربازان در عید سال 99-عیدی سربازان در سال 99 -جزئیات عفو رهبری 22 بهمن 98 شامل کدام زندانیان میشود ؟





:: برچسب‌ها: شرایط پذیرش امریه سربازی در شرکت نفت 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: