پذیرش و استخدام پلیس زن در دانشگاه افسری 98
نوشته شده توسط : nezam

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، استخدام پلیس زن در مشهد فنی و حرفه ای و کار و دانش آغاز گردید.

 شرایط عمومی

1– اعتقاد و التزام عملي به دين مبين اسلام.
2 – اعتقاد و التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ولايت مطلقه فقيه و آمادگي فداکاري در راه تحقق اهداف آن ها.
3 – تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
*داوطلب مي بايست ايراني الاصل باشد بدين مفهوم که داراي شناسنامه ايراني و پدر ومادر ايراني الاصل باشد.
4 – عدم سابقه عضويت يا وابستگي به احزاب و گروههاي سياسي و معارض با نظام جمهوري اسلامي ايران.
5 – عدم عضويت يا وابستگي به احزاب و گروههاي سياسي در زمان تقاضاي استخدام.
6 – عدم محکوميت به محروميت از خدمات دولتي.
7 – نداشتن سوء پيشينة کيفري.
8 – عدم اعتياد به مواد مخدر.
9 – داشتن شرايط تحصيلي و يا تخصصي لازم براي خدمت مورد نظر.در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 



شرایط استخدام پلیس زن در دانشگاه افسری بانوان 99 _ 1400

استخدام پلیس زن در دانشگاه افسری بانوان 99 _ 1400 : کسانی که می خواهند جذب و استخدام دانشگاه افسری شوند باید دارای چه شرایطی باشند؟مسلمان و متعهد به موازین دین مببین اسلام داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت موردنباینت ایتظر را از شرایط عمومی پذیرفته شدگان برای پلیس زن عنوان
کرددارا بودن مدرک تحصیلی یا پیش دانشگاهی مورد تایید اداره آموزش و پرورش،سن آنها باید حداقل 17 سال و حداکثر 23 سال تمام باشد، حداقل قد برای خانمها 160 سانتی متر و برای آقایان 165 سانتی متر است. استخدام پلیس زن در مشهد دارا بودن معدل 14 در پایان دوره متوسطه، موفقیت در کنکور سراسری، موفقیت در مراحل گزینش و مجرد بودن در دوره تحصیل الزامی است.استخدام پلیس زن در دانشگاه افسری بانوان 99 _ 1400  : داوطلبین باید دارای اعتقاد و التزام به مبانی و احکام اسلامی، استخدام پلیس زن در مشهد رعایت اخلاق اسلامی، ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، التزام به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آنها را داشته باشند. همچنین دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی، نداشتن سوء پیشینه و برخورداری از حسن شهرت، برخورداری از سلامت کامل جسمانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر، برابر گواهی بهداری ناجا باشند.

 

 

 

 

نحوه پذیرش و استخدام پلیس زن در دانشگاه افسری

استخدام پلیس زن در دانشگاه افسری بانوان 99 _ 1400  : داوطلبان در صورت داشتن سلامت جسمی و روانی و موفقیت در مراحل نهایی گزینش و استخدام ناجا و سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط و مقررات نیروی انتظامی به استخدام این نیرو به صورت پیمانی پنج ساله به استخدام این نیرو در می‌آیند.استخدام پلیس زن در مشهد  به گفته معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی پذیرش استخدام برای پلیس زن محدود بوده و پس از تکمیل ظرفیت از متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.در صورت داشتن هرگونه سوال  استخدام نیروی انتظامی زن 99 از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.محتوای دروس آموزشی دانشگاه افسری بانوان 

 

 

 

استخدام نیروی انتظامی زن 99 

کلیات دروس آموزشی مشترک است و تنها در بخشهایی متناسب با توانمندیهای بانوان و مأموریتهای خاصی که آنان انجام خواهند داد در پاره ای از واحدهای درسی تفاوت خواهد داشت. استخدام پلیس زن در مشهد به لحاظ ضرورت آشنایی عمیق و کاربردی مأمورین انتظامی اعم از خانمها و آقایان با اصول و مبانی روانشناسی و جامعه شناسی این واحدها از دروس پایه ای آنان خواهد بود.بانوان متناسب با مأموریتهای محوله باید از توانمندی های فیزیکی و جسمانی مناسبی برخوردار باشند. لذا ورزش و آشنایی با فنون دفاع شخصی و ورزشهای رزمی مناسب جزو برنامه های آموزشی آنان خواهد بود.



 

 

استخدام پلیس زن در دانشگاه افسری بانوان 99 _ 1400  

علاوه بر دروس مصوب وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری، استخدام پلیس زن در مشهد دروس تخصصی و ورزش های رزمی و تخصصی نیز به منظور تقویت قوای جسمانی و کسب مهارت های لازم در  ورزش های رزمی و دفاع شخصی در سه رشته ورزشی تکواندو و کاراته و جودو به دانشجویان دانشگاه عمومی ارائه  می شود.

 

 

 

 

ظرفیت پذیرش مأموران انتظامی زن چقدر است؟

استخدام پلیس زن در دانشگاه انتظامی 99 _ 1400 همان گونه که امروزه حتی در کشورهای پیشرفته مطرح است حدود 2 الی 3% از مأموران انتظامی را بانوان تشکیل می دهند و ما هم متناسب با نیازهای مأموریتی از تواناییهای آنان بهره مند خواهیم شد و برای سال جاری حدود 100 نفر را جذب خواهیم کرد. استخدام پلیس زن در مشهد در صورت داشتن سوال از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالا خود را دریافت نمایید.



 

منبع:استخدام پلیس زن در مشهد

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجالیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی -     خرید خدمت سربازی 98 -99 -میزان مرخصی سربازان در عید سال 99-عیدی سربازان در سال 99 -جزئیات عفو رهبری 22 بهمن 98 شامل کدام زندانیان میشود ؟





:: برچسب‌ها: پذیرش و استخدام پلیس زن در دانشگاه افسری 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: