تعطیلی پادگان ها در اسفند ماه به علت ویروس کرونا
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان مشمول در این مقاله در خصوص تعطیلی پادگان ها به علت ویروس کرونا مطالبی نوشته ایم تا شما عزیزان سرباز با خواندن این مقاله به ابهامات به وجود امده  در خصوص تعطیلی پادگان ها به علت کرونا پاسخی دهیم توجه داشته باشید که خبر تعطیلی پادگان ها هنوز اعلام نشده در صورت قطعی شدن این خبر در همین سایت اعلام خواهد شد دوستان عزیز در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوصتعطیلی پادگان ها به علت ویروس کرونا میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

اقدامات پیشگیرانه در پادگان‌ها برای مقابله با ویروس

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره اقدامات پیشگیرانه در پادگان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا گفت: اقدامات کلی از جمله آموزش‌ها، غربالگری و اقداماتی که توصیه مسئولان بهداشتی کشور است، در پادگان‌ها در حال انجام است.«سردار تقی مهری» رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا تمهیداتی برای پیشگیری از کرونا در پادگان‌ها و ابتلاء سربازان به این بیماری و همچنین تعطیلی اضطراری پادگان‌ها در نظر دارند؟ گفت: این موضوع در اختیار معاونت بهداشت و درمان نیروهای مسلح است و ما در این زمینه اظهار نظری نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: در پادگان‌ها تمهیداتی اندیشیده شده و اقدامات کلی از جمله آموزش‌ها، غربالگری و اقداماتی که توصیه مسئولان بهداشتی کشور است، در حال انجام است.رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: ما در این زمینه تخصصی نداریم و مسائل را نمی‌دانیم و تابع سیاست‌های کلان بهداشتی هستیم که از طریق دولت و ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌شود.







نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا ۱/۳ است

او با تاکید بر اینکه این ویروس از آنفلوانزایی که پاییز امسال شاهد آن بودیم، بیماری‌زایی کمتری دارد، بیان کرد: باور غلطی مبنی بر کشنده بودن این ویروس است در حالی که میزان مرگ و میر آن ۱/۳ است؛ نزدیک ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس به داروی خاصی یا بستری هم حتی نیاز ندارند.حریرچی با اشاره به اینکه هر یک نفر امکان بیماری زایی ۲/۲ افراد دیگر را دارد، تاکید کرد: علاوه بر آن این بیماری برای کودکان کمتر از ۱۰ سال علائم چندانی ندارد و حداکثر مانند سرماخوردگی معمولی نمود پیدا می‌کند.

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به موضوع تعطیلی مدارس گفت: فرضیاتی مبنی بر پیشنهاد تعطیلی مدارس داشتیم و این در حالی است که مسائلی سخت‌تر را پشت سر گذاشتیم.حریرچی ادامه داد: سالانه حدود ۱۶ هزار نفر فوتی بر اثر تصادفات داریم و تاکنون بر اثر آنفلوآنزا و سرماخوردگی ۱۰۸ نفر مرگ و میر داشتیم؛ کرونا هم همین شرایط را دارد و امکان بهبود دارد.او تاکید کرد: درباره بیماری‌زایی کرونا ویروس و مرگ و میر ناشی از آن خواهش می‌کنم از مراجع علمی مسائل دنبال شود و حتی الان در قم هم ۲۰-۲۵ درصد ظرفیت بیمارستان خالی است.

 

 

 

 

وضعیت شیوع بیماری در چین با ایران کاملا متفاوت است

معاون کل وزارت بهداشت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چین نگهداری و مراقبت‌های بهداشتی گستره و وسیعی داشت، چرا در ایران اینطور نیست، گفت: شدت گستردگی در آن کشور با ایران متفاوت است از طرفی در چین بیماری به تازگی آمده بود.

حریرچی اظهار کرد: در ایران از ما انتظار داشتند با لباس‌های ویژه کارکنان بهداشتی چین، کارکنان کشور را آماده باش دهیم در حالی این لباس ویژه مراکزی است که ابتلا به بیماری بسیار است.او افزود: در هر منطقه‌ای مراقبت‌های خاص خودش را می‌طلبد همانطور که استفاده از ماسک شرایط خودش را دارد و برای مردم عادی ضروری نیست جز گروهی که علائم سرماخوردگی دارند یا افرادی که از افرادی با این علائم نگهداری می‌کنند که عمدتا در کادر درمانی قرار دارند.حریرچی درباره اینکه آیا کرونا از زمان ورود ویروس به کشور اعلام شد یا خیر، گفت: اگر فرض کنیم قرار بر مخفی کاری باشد همواره دو نوع بیمار داریم اول گروهی که آزمایش با جواب مثبت داریم و دوم بیماری که فوت کرده است. برای گروه دوم باید شرایط ویژه دفن داشته باشیم که قطعا مراجع قانونی پیگیری می‌کنند، درمورد گروه اول هم اگر جواب آزمایش مثبت باشد قطعا جامعه شریف پزشکی و پرستاری اجازه مخفی کاری نمی‌دهد از طرفی دلیلی بر مخفی کاری هم نداریم.



 

 

تعطیلی مدارس به علت کرونا

او درباره علت تعطیلی و ضرورت داشتن یا نداشتن آن اظهار کرد: وزارت بهداشت اختیار دارد این تعطیلی ها را انجام دهد و این کار به چند دلیل انجام می شود، مثلا آموزش و پرورش با هماهنگی ما ۲ روز را تعطیل کردند اما برای انتشار بیماری نبود بلکه به دلیل ضدعفونی کردن مدارس است.معاون کل وزارت بهداشت گفت: به مردم تضمین می دهیم اگر لازم باشد از تعطیلی یا جلوگیری از پرواز مضایقه نمی کنیم.

حریرچی درباره اینکه پرواز به چین داریم یا خیر تصریح کرد: در این مورد هیچ سفر یا پرواز مستقیم که مسافر به چین جابجا کند نداریم برای جابجایی بار هم بررسی لازم داریم.

 

 

 

 

بیش از ۸ هزار کیت تشخیص کرونا در کشور


او درباره وضعیت کیت های تشخیص گفت: اکنون بیش از ۸ هزار کیت در کشور موجود داریم اما انجام این آزمایش دشوار است و به افراد ماهر نیاز دارد؛ ما در سه مرکز در تهران این آزمایش را داریم و چند شهر بزرگ مانند: اصفهان، اهواز ، تبریز این امکان فراهم است.معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد قابل توجهی از افرادی که سرماخوردگی، تب خفیف و احساس بدن درد دارند، می توانند با اقدامات مراقبتی درمان خود را داشته باشند. اما متاسفانه در سطح شهر می بینیم حتی کسی این علائم را ندارد اما خواهان انجام این آزمایش است. در صورتی که باید در نظر بگیریم اگر علائم بیماری حاد باشد یا سفر به چین داشته باشد، انجام آزمایش ضرورت دارد.

او با اشاره به اینکه علائم آنفلوآنزا را بسیاری از بیماری ها از خود نشان می دهند،گفت: در مواردی که کرونا ویروس ثابت شده دارند، نیاز به آزمایش دارند؛ البته آنچه باعث نگرانی می شود، افزایش سرعت رشد بیماری در برهه هایی از زمان است.معاون کل وزارت بهداشت بیان کرد: اگر در هر شهری بیماری شایع شود نه در بیمارستان های سطح شهر بلکه بیمارستان های خاصی در آن منطقه را برای درمان در نظر می‌گیریم.

حریرچی اضافه کرد: در تهران ۲ هزار تخت بیمارستانی در نظر گرفتیم. همچنین نیروهای مسلح قول ۸۰۰ تحت بیمارستانی را به ما دادند و در شهرهای دیگر هم بسته به شرایط تخت آماده داریم.

 

 

 

 

منبع:تعطیلی پادگان ها در اسفند ماه به علت ویروس کرونا

 

 

 

انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: تعطیلی پادگان ها در اسفند ماه به علت ویروس کرونا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: