کد های نظام وظیفه عمومی
نوشته شده توسط : nezam

 مشمولان خدمت سربازی در این مقاله در خصوص کد نظام وظیفه کنکور 99 مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان عزیز با خواندن این مقاله به پاسخ سوالات خود دست پیدا نمایید دوستان عزیز توجه داشته باشید که در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

کد های نظام وظیفه عمومی

داوطلبان آقا ، جهت ثبت نام در کنکور و یا ثبت نام بدون کنکور مانند سایر داوطلبان ، یک فرم تقاضانامه یا ثبت نام را باید تکمیل کنند. برای دو فرآیند مذکور ، دو فرم جدا موجود می باشد که در هر کدام ، یک بند با عنوان “کد وضعیت نظام وظیفه” وجود دارد. عددی که داوطلبان در این قسمت وارد می نمایند ، تعیین کننده وضعیت سربازی آن ها که ممکن است معاف ، دارای کارت پایان خدمت و … باشند. بند مورد نظر در هر یک از فرم های ثبت نام مطابق زیر می باشد








 

 

مشمولان غایب و کد نظام وظیفه

افرادی که جزو مشمولان غیبت محسوب می شوند ، اجازه ادامه تحصیل را ندارند. چنان چه در کنکور شرکت کرده و مورد قبول نیز واقع شوند ، معافیت تحصیلی برایشان صادر نشده و دانشگاه ها نیز اجازه ثبت نام این افراد را ندارند.دانشجویانی که از دانشگاه ، اخراج می شوند تا زمانی که خدمت دوره ضرورت آن ها پایان نیابد و یا موفق به اخذ معافیت دائم نشوند ، امکان ادامه تحصیل ، برایشان فراهم نخواهد بود. اما لازم به ذکر است که این نکته برای افرادی که قبل از سن مشمولیت اخراج شده اند ، صدق نمی کند.امکان شرکت در آزمون سراسری برای افراد مشمولی که فارغ التحصیل از مقطع کاردانی می باشند ، فراهم نیست. این افراد تنها می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته ، به ادامه تحصیل بپردازند. (در واقع مشمولانی که از مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده اند ، مجاز به تحصیل در هیچ یک از دوره های پیوسته نمی باشند ، چه ارشد و چه دکتری. هم چنین این نکته برای مشمولان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نیز صادق است.)


توجه داشته باشید که امکان صدور معافیت تحصیلی ، تنها یک مرتبه برای هر مقطع وجود دارد. بنابراین افرادی که از هر مقطع فارغ التحصیل می شوند ، مجاز به تحصیل مجدد در همان دوره نمی باشند.سربازان در حال خدمت ، تنها زمانی می توانند مشمول ترخیص شوند که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی یا بالاتر را داشته باشند. اما جهت تحصیل در مقطع کاردانی حکم ترخیص صادر نخواهد شد.
سربازان مشغول به خدمت ، اجازه تحصیل به صورت همزمان با دوره خدمت ضرورت خود را ندارند. در صورت قبولی در دانشگاه و داشتن شرایط ادامه تحصیل ، مشمول ترخیص از خدمت خواهند بود.

 

دانشجویانی که قصد انصراف از محل تحصیل فعلی و تحصیل مجدد در دانشگاه و یا رشته دیگری را دارند ، در طول دوره تحصیلات دانشگاهی تنها یک مرتبه ، اجازه انصراف از تحصیل را دارند و آن هم مشروط بر این که در سال های اولیه تحصیل انصراف داده و از زمان آن تا شروع تحصیل مجدد بیش از یک سال نگذشته باشد.دانشجویانی که در دوره های پیوسته مقاطع کارشناسی و بالاتر ، مدرک مقطع پایین تر را دریافت کرده و از ادامه تحصیل انصراف داده و یا اخراج شوند ، تا پایان دوره خدمت نظام وظیفه خود و یا اخذ معافیت دائم ، نمی توانند به ادامه تحصیل بپردازند. مگر این که سقف مجاز سنوات تحصیلی مقطع مذکور را رعایت کرده باشند. به عنوان مثال ، مدرک کاردانی خود را حداکثر تا 2/5 سال دریافت نمایند.






لیست دریافت کد نظام وظیفه کنکور سراسری 99

داوطلبان مرد، در هنگام ثبت نام بایستی وضعیت نظام وظیفه خود را به صورت كد یا عددی در فرم ثبت نام اعلام نمایند. برای تعیین وضعیت نظام وظیفه کنکور خود و مشخص نمودن كد تعیین وضعیت نظام وظیفه کنکورسراسری به توضیحات زیر توجه کنید.
مقررات وظیفه عمومی:

بر اساس مقررات سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، داوطلبان مرد برای ثبت نام در کنکور سراسری لازم است یكی از شرایط ذیل را دارا بوده و كد مربوط را در بند 45 هنگام ثبت نام اینترنتی درج نمایند.

کد1: دارا بودن كار ت پایان خدمت هوشمند.

کد2: دارا بودن كارت معافیت دائم هوشمند (كفالت، پزشكی، ایثارگران و موارد خاص…)

كد3: مشمولان دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت پزشكی، كفالت و سایر…در مدت اعتبار آن.

کد4: متولدین سال 1354 و قبل از آن، این قبیل مشمولان باید پس از اعلام قبولی و در زمان ثبت نام كارت معافیت دائم هوشمند معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری را ارائه نمایند.

کد 5: دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی كه به صورت حضوری و پیوسته مشغول به تحصیل بوده و تا تاریخ 99/06/31 درسنوات مجاز تحصیلی (حداكثر 20 سالگی تمام)، فارغ التحصیل میشوند.

کد 6: ( فارغ التحصیلان مقطع متوسطه )دارای مدرك پیش دانشگاهی( به شرط اتمام تحصیل حداكثر تا 20 سالگی به صورت پیوسته و حضوری) مدارس روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور. (درصورتی كه وارد غیبت نشده باشه)

 

 

 

 

منبع:کد نظام وظیفه کنکور 99

 

 

 

 

 

 

انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: کد های نظام وظیفه عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: