لیست کدهای نظام وظیفه
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان اینبار در اینمقاله در خصوص دریافت کد نظام وظیفه مطالبی نوشته ایم تا شما عزیزان با خواندن این مقاله به پاسخ سوالات خود دست پیدا نمایید دوستان در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید عناوین امده در این مقاله عبارت اند از :

 لیست کدهای نظام وظیفه

کد نظام وظیفه کنکور برای گروه های مختلف

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

لیست کدهای نظام وظیفه

کد 1) داشتن کارت پایان خدمت هوشمند

کد 2) داشتن کارت معافیت از خدمت دائم هوشمند (معافیت به علت کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص)

کد 3) افرادی که دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی و کفالت) در مدت اعتبار آن هستند. این افراد در صورت قبولی باید مجوز لازم را جهت ثبت نام از معاونت وظیفه عمومی محل دانشگاه دریافت نمایند. در صورتی که مدت زمان معافیت موقت به پایان رسیده باشد، دانشجو حق ادامه تحصیل را نخواهد داشت. در این شرایط دانشجو می تواند برای اخذ معافیت دائم اقدام کند.

کد 4) افراد متولد سال 1354 و قبل از آن. این افراد باید پس از اینکه قبولی آنها مشخص شد، موظف هستند کارت معافیت دائم هوشمند خود را در زمان ثبت نام  دانشگاه ارائه کنند. این افراد مشمول معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری قرار می گیرند.

کد 5) این کد مخصوص دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی می باشد که به صورت حضوری و پیوسته مشغول به تحصیل بوده اند و تا 98 /6/31 در سنوات مجاز تحصیلی یعنی حداکثر 20 سالگی تمام فارغ تحصیلی می شوند.

کد 6) این کد مخصوص فارغ التحصیلان دارای مدرک پیش دانشگاهی می باشد. این افراد باید حداکثر تا 20 سالگی به صورت پیوسته و حضوری و بدون غیبت تحصیل خود را به پایان رسانده باشند.

کد 7) این کد مخصوص آن دسته از دانش آموزانی است که قبل از سن مشمولیت (یعنی قبل از سن 18 سالگی) به شرط اینکه غیبت نداشته باشند، موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کد نظام وظیفه 7، همین حالا با صدای مشاور تماس بگیرید.

کد 8) این کد مخصوص سربازان درحال خدمت یا کارکنان وظیفه که بدون غیبت اولیه مدرک پیش دانشگاهی حضوری و پیوسته کسب کرده اند، می باشد. شرط پذیرش این افراد پذیرفته شدن در مقطع کارشناسی و بالاتر می باشد.

کد 9) این کد به آن دسته از کارکنان وظیفه ای تعلق می گیرد که خدمت دوره ضرورت آنها تا تاریخ 98 /6/31 به پایان می رسد. این افراد موظف هستند که در زمان ثبت نام در دانشگاه، گواهی یا کارت پایان خدمت خود را ارائه دهند.

کد 10) کد 10 مخصوص طلاب علوم دینی می باشد که دارای مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی دارای معافیت تحصیلی حوزه می باشند. شرط آن این بوده که مرکز مدیریت حوزه های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه (اصفهان یا خراسان) تایید کند که فرد می تواند همزمان با اشتغال به تحصیل در حوزه، در دانشگاه نیز به تحصیل بپردازد. در صورتی که حوزه علمیه معافیت تحصیلی یک طلبه را خاتمه دهد، این طلبه برای ادامه تحصیل نیاز به اجازه سازمان وطیفه عمومی و صدور معافیت تحصیلی دانشگاه دارد. این داوطلبان در هر ترم باید موافقت نامه حوزه علمیه را ارائه دهند.

کد 11) این کد مربوط به کار کرنان پایور شاغل در نیروهای مسلح می باشد که باید گواهی اشتغال به خمت و همچنین موافقت از اداره نیرو انسانی سازمان مربوطه را برای ادامه تحصیل ارائه دهند.





 

 

کد نظام وظیفه کنکور برای گروه های مختلف


- دارا بودن کارت پایان خدمت هوشمند  : 

 

کد (۱) - دارا بودن کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص) : 

کد (۲) - مشمولان دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت(پزشکی، کفالت و سایر...) در مدت اعتبار آن :

کد (۳) - متولدین سال ۱۳۵۴ و قبل از آن، این قبیل مشمولان باید پس از اعلام قبولی و در زمان ثبت نام کارت معافیت دائم هوشمند (معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری) را ارائه نمایند : 

کد (۴) - دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی که به صورت حضوری و پیوسته مشغول به تحصیل بوده و تا تاریخ 31 / 6 / 99 در سنوات مجاز تحصیلی ) حداکثر ۲۰ سالگی تمام(، فارغ التحصیل میشوند :

کد (۵) - فارغ التحصیلان مقطع متوسطه (دارای مدرک پیش دانشگاهی) به شرط اتمام تحصیل حداکثر تا ۲۰ سالگی به صورت پیوسته و حضوری (مدارس روزانه، بزر گسالان و آموزش از راه دور) و درصورتیکه وارد غیبت نشده باشند. :

کد (۶) تبصره: دانش آموزانی که دوره متوسطه (سال اول متوسطه) را از مهر ۹۱ آغاز کرده باشند، سقف مجاز سنوات تحصیلی آنان حداکثر تا پایان ۲۰ سالگی خواهد بود. -  دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت (قبل از ۱۸ سالگی تمام) موفق به اخذ پیش دانشگاهی شده باشند، به شرط نداشتن غیبت. :

کد (۷) توضیح: دانش آموزانی که در سن ۱۷ سالگی و قبل از سن مشمولیت موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی میشوند، چنانچه حداکثر تا شش ماه پس از رسیدن به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) وارد دانشگاه شوند، مجاز به ادامه تحصیل میباشند؛ در غیر این صورت به دلیل ورود به غیبت، مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود. مگر اینکه در مهلت شش ماه معرفی، خود را از طریق یکی از دفاتر پلیس+ ۱۰ به وظیفه عمومی معرفی کرده و در هنگام پذیرش در دانشگاه دارای برگ اعزام بدون غیبت باشند.

تبصره: افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی یا پذیرش در دانشگاه است، لازم است برابر ضوابط مربوط نسبت به تمدید موعد اعزام خود اقدام نمایند. در غیر این صورت به دلیل ورود به غیبت، شرایط ادامه تحصیل را از دست خواهند داد. در ضمن افرادی که در موعد اعزام (مندرج در برگ آماده به خدمت) به خدمت اعزام میشوند در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی و بالاتر، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد.







منبع:دریافت کد نظام وظیفه





:: برچسب‌ها: لیست کدهای نظام وظیفه ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: