نوشته شده توسط : nezam

 

عزیزان همراه سایت نظام وظیفه در اینمقاله در خصوص کد نظام وظیفه آزاد مطالبی نوشته ایم تا شما عزیزان با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی سوالات خود دست پیدا نمایید لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

شرایط ثبت نام داوطلبان مرد در پذیرش

یکی از مهم ترین شرایطی که مخصوص داوطلبان مرد می باشد، مسئله نظام وظیفه آنها است. داوطلبان مرد برای اینکه بتوانند در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کنند، باید ابتدا وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص کنند. داوطلبان مرد باید ابتدا شرایط خود را مشخص کنند و با توجه به لیست کدهای نظام وظیفه در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی  که در زیر آمده است، در بند 23 فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی خود کد مورد نظر را درج کنید.

در صورتی که داوطلبان مرد وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص کنند، اجازه ادامه تحصیل به آنها داده نخواهد شد.
لیست کدهای نظام وظیفه در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی

کد 1) داشتن کارت پایان خدمت هوشمند

کد 2) داشتن کارت معافیت از خدمت دائم هوشمند (معافیت به علت کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص)

کد 3) افرادی که دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی و کفالت) در مدت اعتبار آن هستند. این افراد در صورت قبولی باید مجوز لازم را جهت ثبت نام از معاونت وظیفه عمومی محل دانشگاه دریافت نمایند. در صورتی که مدت زمان معافیت موقت به پایان رسیده باشد، دانشجو حق ادامه تحصیل را نخواهد داشت. در این شرایط دانشجو می تواند برای اخذ معافیت دائم اقدام کند.

کد 4) افراد متولد سال 1354 و قبل از آن. این افراد باید پس از اینکه قبولی آنها مشخص شد، موظف هستند کارت معافیت دائم هوشمند خود را در زمان ثبت نامدانشگاه ارائه کنند. این افراد مشمول معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری قرار می گیرند.

کد 5) این کد مخصوص دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی می باشد که به صورت حضوری و پیوسته مشغول به تحصیل بوده اند و تا 98 /6/31 در سنوات مجاز تحصیلی یعنی حداکثر 20 سالگی تمام فارغ تحصیلی می شوند.

کد 6) این کد مخصوص فارغ التحصیلان دارای مدرک پیش دانشگاهی می باشد. این افراد باید حداکثر تا 20 سالگی به صورت پیوسته و حضوری و بدون غیبت تحصیل خود را به پایان رسانده باشند.

کد 7) این کد مخصوص آن دسته از دانش آموزانی است که قبل از سن مشمولیت (یعنی قبل از سن 18 سالگی) به شرط اینکه غیبت نداشته باشند، موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کد نظام وظیفه 7، همین حالا با صدای مشاور تماس بگیرید.

کد 8) این کد مخصوص سربازان درحال خدمت یا کارکنان وظیفه که بدون غیبت اولیه مدرک پیش دانشگاهی حضوری و پیوسته کسب کرده اند، می باشد. شرط پذیرش این افراد پذیرفته شدن در مقطع کارشناسی و بالاتر می باشد.

کد 9) این کد به آن دسته از کارکنان وظیفه ای تعلق می گیرد که خدمت دوره ضرورت آنها تا تاریخ 98/6/31 به پایان می رسد. این افراد موظف هستند که در زمان ثبت نام در دانشگاه، گواهی یا کارت پایان خدمت خود را ارائه دهند.

کد 10) کد 10 مخصوص طلاب علوم دینی می باشد که دارای مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی دارای معافیت تحصیلی حوزه می باشند. شرط آن این بوده که مرکز مدیریت حوزه های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه (اصفهان یا خراسان) تایید کند که فرد می تواند همزمان با اشتغال به تحصیل در حوزه، در دانشگاه نیز به تحصیل بپردازد. در صورتی که حوزه علمیه معافیت تحصیلی یک طلبه را خاتمه دهد، این طلبه برای ادامه تحصیل نیاز به اجازه سازمان وطیفه عمومی و صدور معافیت تحصیلی دانشگاه دارد. این داوطلبان در هر ترم باید موافقت نامه حوزه علمیه را ارائه دهند.

کد 11) این کد مربوط به کاکرنان پایور شاغل در نیروهای مسلح می باشد که باید گواهی اشتغال به خمت و همچنین موافقت از اداره نیرو انسانی سازمان مربوطه را برای ادامه تحصیل ارائه دهند.

 

 



شرایط اختصاصی ثبت نام داوطلبان مرد در کنکور سراسری

یکی از شرایط اختصاصی ثبت نام داوطلبان مرد در کنکور سراسری وضعیت نظام وظیفه آن ها است به این ترتیب متقاضیان مرد که قصد شرکت در آزمون مذکور را دارند باید قبل از هر چیزی از نظر نظام وظیفه مشکلی نداشته باشند تا بتوانند برای تحصیل و شرکت در کنکور اقدام کنند ، به این منظور سازمان سنجش در فرم ثبت نام کنکور سراسری از داوطلبان مرد می خواهد تا وضعیت نظام وظیفه خود را از طریق لیست کد نظام وظیفه که با توجه به شرایط هر داوطلب تعریف شده و در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری درج شده مشخص نمایند .

داوطلبان مرد باید با آگاهی کامل از شرایط نظام وظیفه خود لیست کد های نظام وظیفه مندرج در دفترچه مذکور را مطالعه و کد مربوطه را در فرم ثبت نام کنکور سراسری وارد نمایند . با توجه به اهمیت کد نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبان مرد در این مقاله بر آن شدیم لیست کد نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور سراسری 99 را در اختیار داوطلبان قرار دهیم





منبع:کد نظام وظیفه آزاد

 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجالیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی -     خرید خدمت سربازی 98 - 99





:: برچسب‌ها: کد نظام وظیفه دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: