نوشته شده توسط : nezam

این دسته افراد که از طریق کنکورهای سراسری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری پذیرفته شده اند، از خدمت ترخیص شده و به تحصیل می پردازند، ادامه خدمت آنها نیز به بعد از پایان دوره تحصیل موکول می شود و می بایست در همان یگانی که قبل از تحصیل مشغول به خدمت بودند، خدمت کنند.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص مرخصی سربازی برای ادامه تحصیل مطالبی نوشته ایم تا شما عزیزان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود دست پیدا نمایید ....

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 

 

تحصیل همزمان با خدمت سربازی در دانشگاه

در سال های گذشته هر زمان که صحبت از تحصیل همزمان با سربازی می شد ، همه افراد یک پاسخ مشترک داشتند ؛ ” امکان پذیر نیست “ ! اخیرا دانشگاه علمی کاربردی شرایطی را فراهم نموده است که داوطلبان بتوانند همزمان با مدت زمانی که در حال انجام دوره خدمت نظام وظیفه خود هستند ، به ادامه تحصیل نیز بپردازند.

به موجب این امر ، برخی از دوره های تک پودمان در یک سری از واحدهای آموزشی ارائه می شوند و علاقه مندان به آن ها می توانند به صورت حضوری به مراکز مجری تابعه موسسه آموزش عالی علمی کاربردی ناجا در استان محل سکونت خود مراجعه نمایند تا مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.ممکن است از خود بپرسید که دوره های تک پودمان به چه معنا هستند؟ یک دوره تک پودمان در واقع مجموعه ای آموزشی است که مهارت های داوطلب و توانمندی های شغلی او را تقویت می کند و حداقل زمان آموزش این دوره 160 ساعت و حداکثر 480 ساعت می باشد.



 

شرایط ادامه تحصیل همزمان با خدمت در حین امریه

با توجه به این موضوع که امریه سربازی نیز نوع دیگری از خدمت سربازی محسوب می شود و مشمولان به جای خدمت در یگان های نظامی و انتظامی و یا پادگان ها ، در ارگان ها ، ادارات دولتی و یا نیمه دولتی ، وزارتخانه ها و … به فعالیت می پردازند ، امکان تحصیل همزمان با انجام خدمت سربازی برای آن ها وجود نخواهد داشت و هم چنین برای این گونه از دانشجویان معمولا معافیت تحصیلی نیز صادر نمی گردد.
معافیت تحصیلی پس از قبولی بدون کنکور در دانشگاه ، حین خدمت سربازی

پس از موضوع امکان پذیر بودن تحصیل همزمان با خدمت سربازی ، معافیت تحصیلی از دیگر مباحثی است که برای مشمولان مطرح می باشد و این که آیا با قبولی بدون کنکور در دانشگاه ، حین خدمت سربازی نیز می توان از معافیت تحصیلی استفاده کرد یا خیر؟ پاسخ این سوال مثبت است و برای افراد مشمول در صورت پذیرش در هر یک از دانشگاه‌ های مورد تایید وزارت علوم از جمله دانشگاه‌ های دوره روزانه و نوبت دوم ، آزاد ، پیام نور ، علمی کاربردی و … معافیت تحصیلی صادر می شود و در حقیقت ، پذیرش داوطلبان به صورت با کنکور یا بدون کنکور برای سازمان وظیفه عمومی اهمیتی ندارد.


 

 

پرسش و پاسخ مهم در خصوص مرخصی سربازان برای ادامه تحصیل

1-آیا میتوان در کنار انجام خدمت مقدس سربازی، در یکی از دانشگاه‌های کشور تحصیل کرد؟
پاسخ: طبق قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی و ابلاغیه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و شرایط عمومی شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی مشمولان وجود ندارد. حتی اگر دانشگاه مقصد با تحصیل شما موافقت کند، این طرح مغایر با قوانین کشور بوده و برای اینگونه از دانشجویان، معافیت تحصیلی صادر نمی‌شود و زمان عدم حضور آن‌ها در مجموعه نیرو‌های مسلح، به عنوان زمان غیبت در نظر گرفته شده و به طول مجاز خدمت آن‌ها افزوده می‌شود.

اگر سربازی واجد شرایط تحصیل باشد، می‌تواند از ادامه خدمت سربازی مرخصی گرفته و در صورت تایید مرخصی وی از طریق یگان مربوطه، به ادامه تحصیل پرداخته و پس از فراغت از تحصیل، خدمت خود را تکمیل کند.


2-آیا امکان خدمت همزمان با تحصیل در دانشگاه پیام نور وجود دارد؟
پاسخ:‌اگر داوطلبی در حین خدمت در دانشگاه پیام نور یا هر دانشگاهی پذیرفته شود، امکان تحصیل همزمان با خدمت برای وی وجود نخواهد داشت و معافیت تحصیلی صادر نمی‌شود. برای اطلاع از شرایط تحصیل بدون کنکور در دانشگاه پیام نور در صورتی که معافیت از خدمت دارید با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:مرخصی سربازی برای ادامه تحصیل

 

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: مرخصی سربازی برای ادامه تحصیل ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

بخشی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را آقایانی تشکیل میدهند که هنوز به هر نحوی، کارت پایان خدمت سربازی را در اختیار ندارند و اصطلاحا، مشمول هستند. این افراد، محدودیت‌هایی برای تحصیل دارند و معمولا با سوالاتی روبرو هستند هم در موضوع شرایط تحصیل همزمان با سربازی و در بحث امریه سربازی که این گفتار تلاش دارد تا اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان سایت قرار دهد.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص ادامه تحصیل حین امریه مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در مورد موضوع ادامه تحصیل حین امریه دست پیدا نمایید ....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 



آیا میتوان در کنار انجام خدمت مقدس سربازی، در یکی از دانشگاه‌های کشور تحصیل کرد؟

طبق قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی و ابلاغیه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و شرایط عمومی شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی مشمولان وجود ندارد. حتی اگر دانشگاه مقصد با تحصیل شما موافقت کند، این طرح مغایر با قوانین کشور بوده و برای اینگونه از دانشجویان، معافیت تحصیلی صادر نمی‌شود و زمان عدم حضور آن‌ها در مجموعه نیرو‌های مسلح، به عنوان زمان غیبت در نظر گرفته شده و به طول مجاز خدمت آن‌ها افزوده می‌شود.


 

 

نحوه ادامه تحصیل سربازان امریه

همانطور که حتما می دانید، همه ی انواع امریه سربازی به نوعی خدمت سربازی محسوب شده و افرادی که با رای سازمان نیرو های مسلح، امریه دریافت می کنند در واقع به جای خدمت کردن در یگان های نظامی و انتظامی کل کشور، در سازمان ها و ارگان های دولتی یا غیر دولتی مشغول به خدمت می شوند.بنابراین اگر چه افرادی که امریه ی سربازی دریافت می کنند، به صورت غیر نظامی و در زمینه ی فعالیت ارگان پذیرفته شده فعالیت می کنند اما به هر جهت، دریافت امریه نیز نوعی از خدمت سربازی محسوب می شود.

 

 

 

آیا با وجود دریافت امریه، می توان ادامه تحصیل داد؟

براساس قوانین سازمان نظام وظیفه کشور در خصوص خدمت سربازی و دریافت امریه و موضوعات مرتبط با آن، چنین آمده است که اگر فردی بدون دارا بودن دوران غیبت از سربازی، وارد خدمت شده باشد و همزمان در مقاطع لیسانس و یا بالاتر پذیرفته شده باشد، نمی تواند همزمان با خدمت کردن، ادامه تحصیل دهد.آن دسته از داوطلبانی که حین خدمت سربازی به صورت امریه، در یکی از دانشگاه های داخل و یا خارج از کشور در مقاطع لیسانس و بالاتر پذیرفته شوند، حتی در صورت موافقت دانشگاه مربوطه اعم از دانشگاه های دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و … نمی توانند همزمان با خدمت کردن در یگان غیر نظامی، ادامه تحصیل دهند.

در چنین مواردی چنانچه سربازان امریه قصد ادامه تحصیل داشته باشند، می توانند از خدمت سربازی ترخیص شده و از معافیت تحصیلی برای ادامه تحصیل برخوردار شوند.در نتیجه ادامه تحصیل حین امریه امکان پذیر نبوده و تنها در صورتی که امریه بگیران از خدمت ترخیص شوند، می توانند ادامه تحصیل دهند.در واقع توجه کنید که تفاوتی میان سربازان امریه و غیر امریه وجود ندارد و هر دو سرباز بوده و تنها محل و نوع خدمت آن ها متفاوت می باشد و چه سربازان امریه و چه سربازان غیر امریه نمی توانند در حین خدمت سربازی، در یکی از دانشگاه های کشور به ادامه تحصیل بپردازند.


 

آیا امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت در حین امریه وجود دارد ؟

همانطور که می دانید امریه سربازی نوعی از خدمت سربازی محسوب می شود که داوطلبان و مشمولان خدمت به جای اینکه در یگان های نظامی و انتظامی و پادگان ‌ها و همچنین مراکز انتظامی خدمت کنند ، در ارگان ها و اداره های دولتی و یا نیمه دولتی و همچنین وزارتخانه ها باید فعالیت خود را انجام دهند و امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی برای افرادی که امریه سربازی دارند وجود ندارد . برای دانشجویانی که امریه سربازی دارند معافیت تحصیلی هم صادر نمی شود و کسانی که از قبل امریه سربازی را برای خدمت انتخاب می ‌کنند باید به این موضوع واقف باشند که امکان ادامه تحصیل همزمان برای آن ها وجود نخواهد داشت و بهتر است هنگام تصمیم گیری تمام این موارد لحاظ شود .

 

 

 

 

معافیت تحصیلی بعد از قبولی بدون کنکور در دانشگاه همزمان با خدمت سربازی

با مطالعه ی مقاله پیش رو تاکنون متوجه شده اید که امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی در دانشگاه های علمی کاربردی وجود دارد ، ولی یکی دیگر از مواردی که بسیار در بین داوطلبان مورد سوال واقع می شود و به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای آن هستند ، معافیت تحصیلی می باشد و این افراد تمایل دارند که بدانند آیا با قبولی بدون کنکور در دانشگاه حین خدمت سربازی هم می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند یا خیر ؟
در پاسخ به این افراد باید بگوییم که بله ، این افراد در صورتی که مشمول باشند و در هر کدام از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم پذیرفته شوند ، به طور مثال در یکی از دانشگاه های دوره روزانه ، یا در نوبت دوم شبانه و همچنین دانشگاه های پیام نور و آزاد و علمی کاربردی قبول شوند ، معافیت تحصیلی برای آن ها صادر می ‌شود و پذیرش داوطلبان به صورت با کنکور و بدون کنکور اهمیتی برای سازمان وظیفه عمومی ندارد و در هر دو صورت مشکلی برای تحصیل نخواهند داشت .بنابراین می توان گفت که تنها دانشگاهی که امکان تحصیل همزمان برای داوطلبان و علاقه مندان فراهم کرده است مراکز و واحدهای آموزشی علمی و کاربردی می باشند و بقیه افرادی که در سایر دانشگاه ها تحصیل می کنند نهایتاً می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و امکان تحصیل همزمان برای آن ها وجود ندارد .

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

منبع:ادامه تحصیل حین امریه

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: راهنمای ادامه تحصیل حین امریه 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

بخشی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را آقایانی تشکیل میدهند که هنوز به هر نحوی، کارت پایان خدمت سربازی را در اختیار ندارند و اصطلاحا، مشمول هستند. این افراد، محدودیت‌هایی برای تحصیل دارند و معمولا با سوالاتی روبرو هستند هم در موضوع شرایط تحصیل همزمان با سربازی و در بحث امریه سربازی که این گفتار تلاش دارد تا اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان سایت قرار دهد.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص ادامه تحصیل حین امریه مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در مورد موضوع ادامه تحصیل حین امریه دست پیدا نمایید ....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 



آیا میتوان در کنار انجام خدمت مقدس سربازی، در یکی از دانشگاه‌های کشور تحصیل کرد؟

طبق قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی و ابلاغیه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و شرایط عمومی شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی مشمولان وجود ندارد. حتی اگر دانشگاه مقصد با تحصیل شما موافقت کند، این طرح مغایر با قوانین کشور بوده و برای اینگونه از دانشجویان، معافیت تحصیلی صادر نمی‌شود و زمان عدم حضور آن‌ها در مجموعه نیرو‌های مسلح، به عنوان زمان غیبت در نظر گرفته شده و به طول مجاز خدمت آن‌ها افزوده می‌شود.


 

 

نحوه ادامه تحصیل سربازان امریه

همانطور که حتما می دانید، همه ی انواع امریه سربازی به نوعی خدمت سربازی محسوب شده و افرادی که با رای سازمان نیرو های مسلح، امریه دریافت می کنند در واقع به جای خدمت کردن در یگان های نظامی و انتظامی کل کشور، در سازمان ها و ارگان های دولتی یا غیر دولتی مشغول به خدمت می شوند.بنابراین اگر چه افرادی که امریه ی سربازی دریافت می کنند، به صورت غیر نظامی و در زمینه ی فعالیت ارگان پذیرفته شده فعالیت می کنند اما به هر جهت، دریافت امریه نیز نوعی از خدمت سربازی محسوب می شود.

 

 

 

آیا با وجود دریافت امریه، می توان ادامه تحصیل داد؟

براساس قوانین سازمان نظام وظیفه کشور در خصوص خدمت سربازی و دریافت امریه و موضوعات مرتبط با آن، چنین آمده است که اگر فردی بدون دارا بودن دوران غیبت از سربازی، وارد خدمت شده باشد و همزمان در مقاطع لیسانس و یا بالاتر پذیرفته شده باشد، نمی تواند همزمان با خدمت کردن، ادامه تحصیل دهد.آن دسته از داوطلبانی که حین خدمت سربازی به صورت امریه، در یکی از دانشگاه های داخل و یا خارج از کشور در مقاطع لیسانس و بالاتر پذیرفته شوند، حتی در صورت موافقت دانشگاه مربوطه اعم از دانشگاه های دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و … نمی توانند همزمان با خدمت کردن در یگان غیر نظامی، ادامه تحصیل دهند.

در چنین مواردی چنانچه سربازان امریه قصد ادامه تحصیل داشته باشند، می توانند از خدمت سربازی ترخیص شده و از معافیت تحصیلی برای ادامه تحصیل برخوردار شوند.در نتیجه ادامه تحصیل حین امریه امکان پذیر نبوده و تنها در صورتی که امریه بگیران از خدمت ترخیص شوند، می توانند ادامه تحصیل دهند.در واقع توجه کنید که تفاوتی میان سربازان امریه و غیر امریه وجود ندارد و هر دو سرباز بوده و تنها محل و نوع خدمت آن ها متفاوت می باشد و چه سربازان امریه و چه سربازان غیر امریه نمی توانند در حین خدمت سربازی، در یکی از دانشگاه های کشور به ادامه تحصیل بپردازند.


 

آیا امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت در حین امریه وجود دارد ؟

همانطور که می دانید امریه سربازی نوعی از خدمت سربازی محسوب می شود که داوطلبان و مشمولان خدمت به جای اینکه در یگان های نظامی و انتظامی و پادگان ‌ها و همچنین مراکز انتظامی خدمت کنند ، در ارگان ها و اداره های دولتی و یا نیمه دولتی و همچنین وزارتخانه ها باید فعالیت خود را انجام دهند و امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی برای افرادی که امریه سربازی دارند وجود ندارد . برای دانشجویانی که امریه سربازی دارند معافیت تحصیلی هم صادر نمی شود و کسانی که از قبل امریه سربازی را برای خدمت انتخاب می ‌کنند باید به این موضوع واقف باشند که امکان ادامه تحصیل همزمان برای آن ها وجود نخواهد داشت و بهتر است هنگام تصمیم گیری تمام این موارد لحاظ شود .

 

 

 

 

معافیت تحصیلی بعد از قبولی بدون کنکور در دانشگاه همزمان با خدمت سربازی

با مطالعه ی مقاله پیش رو تاکنون متوجه شده اید که امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی در دانشگاه های علمی کاربردی وجود دارد ، ولی یکی دیگر از مواردی که بسیار در بین داوطلبان مورد سوال واقع می شود و به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای آن هستند ، معافیت تحصیلی می باشد و این افراد تمایل دارند که بدانند آیا با قبولی بدون کنکور در دانشگاه حین خدمت سربازی هم می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند یا خیر ؟
در پاسخ به این افراد باید بگوییم که بله ، این افراد در صورتی که مشمول باشند و در هر کدام از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم پذیرفته شوند ، به طور مثال در یکی از دانشگاه های دوره روزانه ، یا در نوبت دوم شبانه و همچنین دانشگاه های پیام نور و آزاد و علمی کاربردی قبول شوند ، معافیت تحصیلی برای آن ها صادر می ‌شود و پذیرش داوطلبان به صورت با کنکور و بدون کنکور اهمیتی برای سازمان وظیفه عمومی ندارد و در هر دو صورت مشکلی برای تحصیل نخواهند داشت .بنابراین می توان گفت که تنها دانشگاهی که امکان تحصیل همزمان برای داوطلبان و علاقه مندان فراهم کرده است مراکز و واحدهای آموزشی علمی و کاربردی می باشند و بقیه افرادی که در سایر دانشگاه ها تحصیل می کنند نهایتاً می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و امکان تحصیل همزمان برای آن ها وجود ندارد .

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

منبع:ادامه تحصیل حین امریه

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: ادامه تحصیل حین امریه 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

بخشی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را آقایانی تشکیل میدهند که هنوز به هر نحوی، کارت پایان خدمت سربازی را در اختیار ندارند و اصطلاحا، مشمول هستند. این افراد، محدودیت‌هایی برای تحصیل دارند و معمولا با سوالاتی روبرو هستند هم در موضوع شرایط تحصیل همزمان با سربازی و در بحث امریه سربازی که این گفتار تلاش دارد تا اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان سایت قرار دهد.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص ادامه تحصیل حین امریه مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در مورد موضوع ادامه تحصیل حین امریه دست پیدا نمایید ....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 



آیا میتوان در کنار انجام خدمت مقدس سربازی، در یکی از دانشگاه‌های کشور تحصیل کرد؟

طبق قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی و ابلاغیه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و شرایط عمومی شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی مشمولان وجود ندارد. حتی اگر دانشگاه مقصد با تحصیل شما موافقت کند، این طرح مغایر با قوانین کشور بوده و برای اینگونه از دانشجویان، معافیت تحصیلی صادر نمی‌شود و زمان عدم حضور آن‌ها در مجموعه نیرو‌های مسلح، به عنوان زمان غیبت در نظر گرفته شده و به طول مجاز خدمت آن‌ها افزوده می‌شود.


 

 

نحوه ادامه تحصیل سربازان امریه

همانطور که حتما می دانید، همه ی انواع امریه سربازی به نوعی خدمت سربازی محسوب شده و افرادی که با رای سازمان نیرو های مسلح، امریه دریافت می کنند در واقع به جای خدمت کردن در یگان های نظامی و انتظامی کل کشور، در سازمان ها و ارگان های دولتی یا غیر دولتی مشغول به خدمت می شوند.بنابراین اگر چه افرادی که امریه ی سربازی دریافت می کنند، به صورت غیر نظامی و در زمینه ی فعالیت ارگان پذیرفته شده فعالیت می کنند اما به هر جهت، دریافت امریه نیز نوعی از خدمت سربازی محسوب می شود.

 

 

 

آیا با وجود دریافت امریه، می توان ادامه تحصیل داد؟

براساس قوانین سازمان نظام وظیفه کشور در خصوص خدمت سربازی و دریافت امریه و موضوعات مرتبط با آن، چنین آمده است که اگر فردی بدون دارا بودن دوران غیبت از سربازی، وارد خدمت شده باشد و همزمان در مقاطع لیسانس و یا بالاتر پذیرفته شده باشد، نمی تواند همزمان با خدمت کردن، ادامه تحصیل دهد.آن دسته از داوطلبانی که حین خدمت سربازی به صورت امریه، در یکی از دانشگاه های داخل و یا خارج از کشور در مقاطع لیسانس و بالاتر پذیرفته شوند، حتی در صورت موافقت دانشگاه مربوطه اعم از دانشگاه های دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و … نمی توانند همزمان با خدمت کردن در یگان غیر نظامی، ادامه تحصیل دهند.

در چنین مواردی چنانچه سربازان امریه قصد ادامه تحصیل داشته باشند، می توانند از خدمت سربازی ترخیص شده و از معافیت تحصیلی برای ادامه تحصیل برخوردار شوند.در نتیجه ادامه تحصیل حین امریه امکان پذیر نبوده و تنها در صورتی که امریه بگیران از خدمت ترخیص شوند، می توانند ادامه تحصیل دهند.در واقع توجه کنید که تفاوتی میان سربازان امریه و غیر امریه وجود ندارد و هر دو سرباز بوده و تنها محل و نوع خدمت آن ها متفاوت می باشد و چه سربازان امریه و چه سربازان غیر امریه نمی توانند در حین خدمت سربازی، در یکی از دانشگاه های کشور به ادامه تحصیل بپردازند.


 

آیا امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت در حین امریه وجود دارد ؟

همانطور که می دانید امریه سربازی نوعی از خدمت سربازی محسوب می شود که داوطلبان و مشمولان خدمت به جای اینکه در یگان های نظامی و انتظامی و پادگان ‌ها و همچنین مراکز انتظامی خدمت کنند ، در ارگان ها و اداره های دولتی و یا نیمه دولتی و همچنین وزارتخانه ها باید فعالیت خود را انجام دهند و امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی برای افرادی که امریه سربازی دارند وجود ندارد . برای دانشجویانی که امریه سربازی دارند معافیت تحصیلی هم صادر نمی شود و کسانی که از قبل امریه سربازی را برای خدمت انتخاب می ‌کنند باید به این موضوع واقف باشند که امکان ادامه تحصیل همزمان برای آن ها وجود نخواهد داشت و بهتر است هنگام تصمیم گیری تمام این موارد لحاظ شود .

 

 

 

 

معافیت تحصیلی بعد از قبولی بدون کنکور در دانشگاه همزمان با خدمت سربازی

با مطالعه ی مقاله پیش رو تاکنون متوجه شده اید که امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی در دانشگاه های علمی کاربردی وجود دارد ، ولی یکی دیگر از مواردی که بسیار در بین داوطلبان مورد سوال واقع می شود و به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای آن هستند ، معافیت تحصیلی می باشد و این افراد تمایل دارند که بدانند آیا با قبولی بدون کنکور در دانشگاه حین خدمت سربازی هم می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند یا خیر ؟
در پاسخ به این افراد باید بگوییم که بله ، این افراد در صورتی که مشمول باشند و در هر کدام از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم پذیرفته شوند ، به طور مثال در یکی از دانشگاه های دوره روزانه ، یا در نوبت دوم شبانه و همچنین دانشگاه های پیام نور و آزاد و علمی کاربردی قبول شوند ، معافیت تحصیلی برای آن ها صادر می ‌شود و پذیرش داوطلبان به صورت با کنکور و بدون کنکور اهمیتی برای سازمان وظیفه عمومی ندارد و در هر دو صورت مشکلی برای تحصیل نخواهند داشت .بنابراین می توان گفت که تنها دانشگاهی که امکان تحصیل همزمان برای داوطلبان و علاقه مندان فراهم کرده است مراکز و واحدهای آموزشی علمی و کاربردی می باشند و بقیه افرادی که در سایر دانشگاه ها تحصیل می کنند نهایتاً می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و امکان تحصیل همزمان برای آن ها وجود ندارد .

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

منبع:ادامه تحصیل حین امریه

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: نحوه ادامه تحصیل سربازان امریه ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

بخشی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را آقایانی تشکیل میدهند که هنوز به هر نحوی، کارت پایان خدمت سربازی را در اختیار ندارند و اصطلاحا، مشمول هستند. این افراد، محدودیت‌هایی برای تحصیل دارند و معمولا با سوالاتی روبرو هستند هم در موضوع شرایط تحصیل همزمان با سربازی و در بحث امریه سربازی که این گفتار تلاش دارد تا اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان سایت قرار دهد.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص ادامه تحصیل حین امریه مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در مورد موضوع ادامه تحصیل حین امریه دست پیدا نمایید ....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 



آیا میتوان در کنار انجام خدمت مقدس سربازی، در یکی از دانشگاه‌های کشور تحصیل کرد؟

طبق قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی و ابلاغیه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و شرایط عمومی شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی مشمولان وجود ندارد. حتی اگر دانشگاه مقصد با تحصیل شما موافقت کند، این طرح مغایر با قوانین کشور بوده و برای اینگونه از دانشجویان، معافیت تحصیلی صادر نمی‌شود و زمان عدم حضور آن‌ها در مجموعه نیرو‌های مسلح، به عنوان زمان غیبت در نظر گرفته شده و به طول مجاز خدمت آن‌ها افزوده می‌شود.


 

 

نحوه ادامه تحصیل سربازان امریه

همانطور که حتما می دانید، همه ی انواع امریه سربازی به نوعی خدمت سربازی محسوب شده و افرادی که با رای سازمان نیرو های مسلح، امریه دریافت می کنند در واقع به جای خدمت کردن در یگان های نظامی و انتظامی کل کشور، در سازمان ها و ارگان های دولتی یا غیر دولتی مشغول به خدمت می شوند.بنابراین اگر چه افرادی که امریه ی سربازی دریافت می کنند، به صورت غیر نظامی و در زمینه ی فعالیت ارگان پذیرفته شده فعالیت می کنند اما به هر جهت، دریافت امریه نیز نوعی از خدمت سربازی محسوب می شود.

 

 

 

آیا با وجود دریافت امریه، می توان ادامه تحصیل داد؟

براساس قوانین سازمان نظام وظیفه کشور در خصوص خدمت سربازی و دریافت امریه و موضوعات مرتبط با آن، چنین آمده است که اگر فردی بدون دارا بودن دوران غیبت از سربازی، وارد خدمت شده باشد و همزمان در مقاطع لیسانس و یا بالاتر پذیرفته شده باشد، نمی تواند همزمان با خدمت کردن، ادامه تحصیل دهد.آن دسته از داوطلبانی که حین خدمت سربازی به صورت امریه، در یکی از دانشگاه های داخل و یا خارج از کشور در مقاطع لیسانس و بالاتر پذیرفته شوند، حتی در صورت موافقت دانشگاه مربوطه اعم از دانشگاه های دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و … نمی توانند همزمان با خدمت کردن در یگان غیر نظامی، ادامه تحصیل دهند.

در چنین مواردی چنانچه سربازان امریه قصد ادامه تحصیل داشته باشند، می توانند از خدمت سربازی ترخیص شده و از معافیت تحصیلی برای ادامه تحصیل برخوردار شوند.در نتیجه ادامه تحصیل حین امریه امکان پذیر نبوده و تنها در صورتی که امریه بگیران از خدمت ترخیص شوند، می توانند ادامه تحصیل دهند.در واقع توجه کنید که تفاوتی میان سربازان امریه و غیر امریه وجود ندارد و هر دو سرباز بوده و تنها محل و نوع خدمت آن ها متفاوت می باشد و چه سربازان امریه و چه سربازان غیر امریه نمی توانند در حین خدمت سربازی، در یکی از دانشگاه های کشور به ادامه تحصیل بپردازند.


 

آیا امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت در حین امریه وجود دارد ؟

همانطور که می دانید امریه سربازی نوعی از خدمت سربازی محسوب می شود که داوطلبان و مشمولان خدمت به جای اینکه در یگان های نظامی و انتظامی و پادگان ‌ها و همچنین مراکز انتظامی خدمت کنند ، در ارگان ها و اداره های دولتی و یا نیمه دولتی و همچنین وزارتخانه ها باید فعالیت خود را انجام دهند و امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی برای افرادی که امریه سربازی دارند وجود ندارد . برای دانشجویانی که امریه سربازی دارند معافیت تحصیلی هم صادر نمی شود و کسانی که از قبل امریه سربازی را برای خدمت انتخاب می ‌کنند باید به این موضوع واقف باشند که امکان ادامه تحصیل همزمان برای آن ها وجود نخواهد داشت و بهتر است هنگام تصمیم گیری تمام این موارد لحاظ شود .

 

 

 

 

معافیت تحصیلی بعد از قبولی بدون کنکور در دانشگاه همزمان با خدمت سربازی

با مطالعه ی مقاله پیش رو تاکنون متوجه شده اید که امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی در دانشگاه های علمی کاربردی وجود دارد ، ولی یکی دیگر از مواردی که بسیار در بین داوطلبان مورد سوال واقع می شود و به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای آن هستند ، معافیت تحصیلی می باشد و این افراد تمایل دارند که بدانند آیا با قبولی بدون کنکور در دانشگاه حین خدمت سربازی هم می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند یا خیر ؟
در پاسخ به این افراد باید بگوییم که بله ، این افراد در صورتی که مشمول باشند و در هر کدام از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم پذیرفته شوند ، به طور مثال در یکی از دانشگاه های دوره روزانه ، یا در نوبت دوم شبانه و همچنین دانشگاه های پیام نور و آزاد و علمی کاربردی قبول شوند ، معافیت تحصیلی برای آن ها صادر می ‌شود و پذیرش داوطلبان به صورت با کنکور و بدون کنکور اهمیتی برای سازمان وظیفه عمومی ندارد و در هر دو صورت مشکلی برای تحصیل نخواهند داشت .بنابراین می توان گفت که تنها دانشگاهی که امکان تحصیل همزمان برای داوطلبان و علاقه مندان فراهم کرده است مراکز و واحدهای آموزشی علمی و کاربردی می باشند و بقیه افرادی که در سایر دانشگاه ها تحصیل می کنند نهایتاً می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و امکان تحصیل همزمان برای آن ها وجود ندارد .

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

منبع:ادامه تحصیل حین امریه

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: ادامه تحصیل حین امریه ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

در قوانین جدید کلیه کسریهای خدمت از جمله کسریهای مربوط به رزمندگان و جانبازان به صورت ماهی و درصدی حذف شدند؛ در عوض طبق قانون جدید به ازای هر 24 ماه آزادگی یا 25% جانبازی یا سابقه 30 ماه حضور در جبهه یکی از فرزندان معاف از سربازی می شوند.در نگاه اولیه شاید کلمه «حذف کسریهای سربازی» مقداری توی ذوق بزند اما کلیت این قانون همچنان پای برجاست تنها ظاهر آن از کسری به معافیت تغییر کرده است، متاسفانه برخی رسانه ها تنها قسمت اول یعنی حذف کسری‌ها را بزرگ جلوه داده اند و به قسمت دوم توجهی نکرده اند.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص حذف کسری بسیج مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسشهای خود در خصوص حذف کسری بسیج دست پیدا نمایید ....
 

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 

 

 

تغییرات کسری خدمت سربازی

با این حساب تمامی قوانین مربوط به کسری سربازی یا به معافیت تغییر کردند (مثل سابقه رزمندگی) یا به طور کل حذف شدند (مثل کسری مدرک تحصیلی)؛ تنها استثنای این ماجرا که در ابتدای متن به آن اشاره شد کسری فعالیت در بسیج است که همانند گذشته تا حداکثر 6 ماه از خدمت سربازی کسر می کند که این قانون استثناً حذف نشده است.در این میان قانونی کهبیشتر به ضرر جوانان بود حذف کسریهای مدارک تحصیلی و اضافه شدن خدمت بود که خبرنامه دانشجویان ایران پیش از این در خصوص پیامدهای این اقدام مطلبی را نگاشته بود.
 

 

 

فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثران از خدمت ضرورت سربازی معاف شدند

سردار سيد حميد صدرالسادات، رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا، با اشاره به تغييرات قابل ملاحظه در باب معافيت فرزندان ايثارگران در قانون جديد خدمت وظيفه عمومي بيان داشت: در اين قــــانون كليه فرزندان ذكور شهدا و جاويدالاثران ازخدمت دوره ضرورت معاف مي شوند.وي افزود در مورد معافيت كساني كه مدت حضور در جبهه يا مدت آزادگي و اسارت آنان به تنهايي در حد معافيت يك فرزند ذكور آنها نمي باشد گفت: درصد جانبازي و مدت حضور در جبهه و مدت اسارت آنان تجميع و محاسبه مي شود.سردار صدر السادات اعلام داشت: در اين قانون به ازاي هر شهيد يا جاويدالاثر يك برادر مي تواند از خدمت دوره ضرورت معاف شود و همچنين آزادگان با حداقل 24 ماه اسارت يا جانبازان با حداقل 25 درصد جانباري كه فاقد فرزند پسر مي باشند نيز مي توانند يك برادر خود را از انجام خدمت دوره ضرورت معاف نمايند.
 

 

 

 

دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور معافیت تحصیلی می گیرند

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در قانون جدید سربازی ممنوعیت صدور معافیت تحصیلی برای پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه‌ها برداشته شده است.سردار موسی کمالی که مواد قانون جدید نظام وظیفه را تشریح می‌کرد، ادامه داد: آن دسته از دانشجویانی که بدون کنکور وارد دانشگاه می‌شوند درصورت دارا بودن شرایط معافیت می‌توانند از معافیت تحصیلی بهره‌مند شوند. او گفت: این قانون تاثیر زیادی بر ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور، علمی‌کاربردی و آزاد به‌ویژه در مقطع کاردانی خواهد داشت.
 

 

 

حذف معافیت سه برادری

طبق آخرین ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای کارکنان وظیفه درنیروهای مسلح و یگان‌های حفاظت 21 ماه و این مدت برای کارکنان وظیفه مامور به دستگاه‌های غیرنظامی به جز یگان حفاظت 24 ماه است و همچنین مدت خدمت کارکنان وظیفه در مناطق جنگی و امنیتی درگیر 18 ماه و برای کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی غیردرگیر و مناطق عملیاتی و مناطق محروم و بد آب و هوا 19 ماه است.
همچنین سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا اعلام کرد: معافیت سه برادری (بعنی معافیت یک فرزند از خانواده‌ای که سه فرزند آن خدمت کرده) از سال 1388برابر مصوبات و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به مرحله اجرا درآمد  نیز استمرار داشت اما اجرای این معافیت از اول فروردین ماه متوقف شده است.
 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "


منبع:حذف کسری بسیج

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: تغییرات کسری خدمت سربازی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

مشمولان عزیز خدمت سربازی همانطور که میدانید با این وجود بنا بر دلایل گوناگون، برخی سربازان دچار تخلف شده و طبعاً مجازات هایی نیز برای آنها در نظر گرفته می‌شود.یکی از مواردی که اکثر مشمولان پس از ورود به دوره آموزشی با آن آشنا شده و گاها با ترس و دلهره مواجه می‌شوند، قانون تجدید دوره آموزشی است.عزیزان و آقایون سرباز موضوع اینبار این مقاله در خصوص تجدید دوره آموزشی مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در خصوص تجدید دوره آموزشی دست پیدا نمایید .....

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 

 

 

چرا تجدید دوره آموزشی سربازی خوب نیست؟

تجدید دوره آموزشی سربازی یکی از مهم ترین مقوله هایی است که سازمان وظیفه اعلام کرده است. لذا بسیاری از مشمولین خدمت سربازی با سوالاتی در این زمینه مواجه هستند. مثلا اینکه تجدید دوره اصولا به چه معناست و این موضوع برای چه کسانی اعمال میشود؟ با توجه به سختی ها و مشقات دوره آموزشی سربازی ضروری است که سربازان اطلاعات دقیق و جامعی در زمینه های مختلف نظام وظیفه داشته باشند تا در آینده با مشکل رو به رو نشوند. یکی از راه هایی که برای کسب آگاهی و دانش لازم، میتوان پیش روی مشمولان قرار دارد، استفاده از مشاوره نظام وظیفه است. این مشاوره ها مباحث گسترده ای را در برمیگیرد که از آن جمله میتوان به روند اعزام به خدمت، معافیت های سربازی، انواع کسری خدمت، تجدید دوره آموزشی سربازی و… اشاره کرد.


 

 

دلایل تجدید دوره آموزشی چیست؟

افرادی که به خدمت سربازی اعزام میشوند همواره شایعات زیادی را درباره مسائل مختلف میشنوند. تجدید آموزشی نیز یکی از موضوعاتی است که باعث ترس و اضطراب مشمولان و سربازان تازه اعزام شده میشود. اما باید بدانید دلایل تجدید دوره آموزشی مشخص است و تنها در صورت تخطی در آن باید دوره آموزشی خود را دوباره بگذرانید. طبق قوانین و آیین نامه های نظم وظیفه افرادی که بعد از اعزام به خدمت و قبل از به پایان رسیدن دوره ی دو ماهه آموزشی، غیبت طولانی مدت داشته باشند و به عبارتی فرار کنند بایستی دوره آموزشی را دوباره طی کنند. یعنی این افراد بعد از اینکه دستگیر شوند و یا خود را معرفی کنند باید دوره آموزشی را از اول شروع کنند. این موضوع به عنوان جریمه ای برای مشمولان خاطی در نظر گرفته شده است.

 



قانون تجدید دوره آموزشی

قانون تجدید دوره آموزشی شامل بند هایی است که نحوه ی برخورد با مشمولان غایب یا فراری را بررسی میکند. علاوه براین شرایطی که فرد مجبور به گذراندن دوباره دوره آموزشی است را شرح میدهد که در ادامه به این موارد میپردازیم:قانون تجدید دوره آموزشی برای دو دسته افراد تعریف شده است. دسته ی اول افرادی هستند که مدت زمان بیش از دو سال از غیبت و فرارشان میگذرد. این افراد باید دوباره مراحل اعزام و دوره اموزشی را سپری کنند. همچنین این افراد در دادگاه های قضایی نظامی مورد بازخواست قرار میگیرند.

دسته ی دوم مربوط به کسانی است که زمان فرارشان کمتر از دو سال میباشد در چنین شرایطی فرد به یگان قبلی منتقل میشود و گذراندن دوباره دوره آموزشی ضروری نمیباشد و تنها موضوع فرار این افراد در دادگاه های نظامی مورد بررسی قرار میگیرد و جریمه های لازم برایشان در نظر گرفته میشود.






دوره آموزشی در ماه رمضان فرق دارد؟

دوره آموزشی در ماه رمضان تفاوت هایی با آموزشی در ماه هایی دیگر سال دارد. اغلب افراد تصور میکنند به دلیل روزه گرفتن در ماه رمضان دوره آموزشی سخت خواهد بود اما واقعیت امر اینگونه نیست. چرا که در ماه رمضان افراد کادر و سربازان روزه دارند و همین امر باعث میشود که فرماندهان از سختگیری های خود بکاهند و بسیاری از فعالیت های سخت بدنی در این دوره حذف میشود. همچنین برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی همچون قرائت قرآن، مراسم سحری و.. در این دوره معمول است. همین امر باعث میشود بخش زیادی از زمان آموزشی برای مسائل فرهنگی و دینی صرف شود. لذا دوره آموزشی در ماه رمضان نیز به عنوان دوره طلایی آموزشی در نظر گرفته میشود که در آن سربازان تحت فشار کمتری میباشند. لازم به تذکر است که حتی اگر شما فرد مذهبی نباشید باید در این دوره آداب را رعایت کنید و روزه بگیرید.

 




شرایط قانون تجدید دوره آموزشی چیست؟

در قانون سازمان وظیفه عمومی ناجا، مقرراتی در رابطه با تجدید دوره آموزشی سربازی برای افراد متخلف در نظر گرفته شده است که شامل موارد زیر می باشد:

افرادی که از دوره آموزشی خود فرار کرده یا غیبت طولانی مدت داشته باشند، چنانچه بیش از دو سال از فرار یا غیبت آنها بگذرد، باید مجدداً مراحل اعزام و آموزشی را سپری کنند.علاوه بر آن، افراد متخلف باید در دادگاه قضایی نظامی نیز پاسخگو باشند.

اما اگر مدت زمان غیبت و فرار کمتر از دو سال باشد، سرباز متخلف به یگان قبلی خود فرستاده شده و تجدید دوره سربازی برای او اعمال نمی شود. ولی باید در دادگاه نظامی پاسخگو بوده و جریمه های دیگری برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.نکته مهم در رابطه با قانون تجدید دوره آموزشی آن است که با تخلفات فوق، فرد در صورت معرفی یا دستگیری علاوه بر رسیدگی به تخلف و اعمال جریمه، مدت آموزشی قبلی او حذف شده و جزو خدمت حساب نخواهد شد و باید مجدداً دوران آموزشی را سپری کند.


 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

 

منبع:تجدید دوره آموزشی

 

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: تجدید دوره آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

در حال حاضر مدت خدمت سربازی در مناطق عملیاتی و امنیتی 18 ماه، سربازان مناطق محروم و بد آب و هوا 19 ماه است.وی افزود: در سایر مناطق و در نیروهای مسلح 21 ماه و در سازمان‌های دولتی که به صورت تخصصی و امریه مشغول به کار هستند 24 ماه در نظر گرفته شده است.عزیزان همراه در اینمقاله در خصوص نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان عزیز با خواندن این مقاله به پاسخ سوالات خود در زمینه نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان دست پیدا نمایید ...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 

 

نحوه اعطای مرخصی سالیانه به سربازان

سردار کمالی همچنین درباره اعطای مرخصی به سربازان و ضوابط و مقررات ان نیز گفت: مرخصی سربازان مجرد در مناطق عادی سالانه 12 روز است.وی گفت: این در حالی است که در مناطق بد آب و هوای درجه 2، 18 روز، مناطق بد‌ آب و هوای درجه 3، 20 روز و مناطق بدآب و هوای 4، 23 روز است.جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: همچنین در ازای هر 100 کیلومتر فاصله با محل سکونت 1 روز مرخصی در نظر گرفته شده است.وی افزود: برای مثال اگر سربازی در 400 کیلومتری محل سکونت خود خدمت می‌کند که در منطقه آب و هوایی 2 قرار دارد 18 روز به همراه 4 روز مرخصی فاصله مکانی و 1 روز مرخصی مسافت راه، به ازای هر 300 کیلومتر که در طول سال 3 بار می‌تواند از این مرخصی استفاده کند که جمعاً این مرخصی‌ها 25 روز می‌شود.

سردار کمالی گفت: البته سربازان متأهل 10 روز نیز سالانه بیشتر مرخصی دارند که اگر این سرباز متأهل هم باشد جمعاً 35 روز مرخصی می‌تواند استفاده کند.

 

 

نحوه محاسبه کسر از خدمت بسیجیان فعال

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح در خصوص کسری خدمت بسیجیان گفت: بسیجیانی که به صورت فعال در سپاه همکاری می‌کنند و در رزمایش‌ها و برنامه‌های بسیج به صورت فعال شرکت دارند می‌توانند از حداکثر 6 ماه کسر از خدمت استفاده کنند.وی افزود: نحوه مصاحبه کسری خدمت بسیجیان با توجه به نحوه و نوع مسئولیت و همچنین مدت فعالیت و همکاری از پایگاه‌های بسیج معرفی‌نامه بگیرند و در سال 45 روز تا 3 ماه کسرخدمت حداکثر تا 6 ماه در نظر گرفته می‌شود.

 



مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت بسیح فعال

در صورتی که مایل به دریافت کسری خدمت سربازی از طریق بسیج فعال می باشیدمی توانید با استفاده از هر یک از ستادهای بسیج که در نزذیکی محل سکونت شما وجود دارد اقدام به ثبت نام نمایید. برای ثبت نام لازم است که دو قطعه عکس 3*4 که بدون خط و خش و مهر باشد را به همراه داشته باشید.از دیگر مدارک مورد نیاز برای بسیج فعال جهت مشمول شدن نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج می توان به ارائه مدارک هویتی همچون کپی شناسنامه اشاره نمود. هر یک از داوطلبان لازم است علاوه بر اراده مدارک فوق فرم مربوط به عضویت بسیج را نیز که در زمان مراجعه به آنان داده می شود را تکمیل نمایند.

فرم مربوط به بسیجیان فعال با عنوان فرم طرح صالحین می باشد. این فرم نیز به هنگام مراجعه به شما اراده خواهد گردید به همین دلیل نیازمند تکمیل خواهد بود. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که تکمیل فرم های مربوطه به معنای دریافت کارت عضویت بسیج فعال نخواهد بود و به همین دلیل لازم است در دروره های پیش بینی شده و تعیین شده شرکت نمایید.

 

 

 

اقدامات لازم برای نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج فعال و عادی

همانطور که از نام آن پیداست برای نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج فعال و عادی بسیجیان عزیز باید حتما با ستاد به صورت مستمر در ارتباز باشند. حداقل میزان ساعات ارتباط با بسیج فعال 6 ساعت در هفته باید باشد. البته بان موضوع با توجه به هر یک از ستاد ها می تواند متفاوت باشد.آن دسته از متفاضیانی که خدمت آموزشی سربازی را پشت سر گذاشته اند نیازی به طی نمودن آموزش مقدماتی برای این ستاد نخواهد بود. با توجه به فعالیت هایی که در بسیج صورت می پذیرد،کسری خدمت بسیج دانشجویی به همین دلیل برخورداری از سلامت جسمانی و همچنین روانی برای فعالیت های در نظر گرفته شده الزامی می باشد. شایان ذکر است که زمانی شما می توانید به دنبال نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج باشید که عضویت بسیح عادی را به مدت حداقل شش ماه داشته باشید. شرکت در حلقه های صالحین که بسیج در هر زمانی تشکیل می دهد برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.

 
از جمله شرایط در نر گرفته شده برای داوطلبانی که مایل به ثبت نام و عضویت بسیح می باشند این است که به هیچ عنوان نیابد دارای سابقه کیفری و یا همچنین سابقه عضویت در هر یک از گروه ها و همچنین فعالیت در احزاب سیاسی خاصی را داشته باشند. همچنین اعتقاد و پیروی از ولایت فقیه از جمله شروط مهم می باشد.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان

 

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت بسیح فعال ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

در حال حاضر مدت خدمت سربازی در مناطق عملیاتی و امنیتی 18 ماه، سربازان مناطق محروم و بد آب و هوا 19 ماه است.وی افزود: در سایر مناطق و در نیروهای مسلح 21 ماه و در سازمان‌های دولتی که به صورت تخصصی و امریه مشغول به کار هستند 24 ماه در نظر گرفته شده است.عزیزان همراه در اینمقاله در خصوص نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان عزیز با خواندن این مقاله به پاسخ سوالات خود در زمینه نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان دست پیدا نمایید ...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 

 

نحوه اعطای مرخصی سالیانه به سربازان

سردار کمالی همچنین درباره اعطای مرخصی به سربازان و ضوابط و مقررات ان نیز گفت: مرخصی سربازان مجرد در مناطق عادی سالانه 12 روز است.وی گفت: این در حالی است که در مناطق بد آب و هوای درجه 2، 18 روز، مناطق بد‌ آب و هوای درجه 3، 20 روز و مناطق بدآب و هوای 4، 23 روز است.جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: همچنین در ازای هر 100 کیلومتر فاصله با محل سکونت 1 روز مرخصی در نظر گرفته شده است.وی افزود: برای مثال اگر سربازی در 400 کیلومتری محل سکونت خود خدمت می‌کند که در منطقه آب و هوایی 2 قرار دارد 18 روز به همراه 4 روز مرخصی فاصله مکانی و 1 روز مرخصی مسافت راه، به ازای هر 300 کیلومتر که در طول سال 3 بار می‌تواند از این مرخصی استفاده کند که جمعاً این مرخصی‌ها 25 روز می‌شود.

سردار کمالی گفت: البته سربازان متأهل 10 روز نیز سالانه بیشتر مرخصی دارند که اگر این سرباز متأهل هم باشد جمعاً 35 روز مرخصی می‌تواند استفاده کند.

 

 

نحوه محاسبه کسر از خدمت بسیجیان فعال

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح در خصوص کسری خدمت بسیجیان گفت: بسیجیانی که به صورت فعال در سپاه همکاری می‌کنند و در رزمایش‌ها و برنامه‌های بسیج به صورت فعال شرکت دارند می‌توانند از حداکثر 6 ماه کسر از خدمت استفاده کنند.وی افزود: نحوه مصاحبه کسری خدمت بسیجیان با توجه به نحوه و نوع مسئولیت و همچنین مدت فعالیت و همکاری از پایگاه‌های بسیج معرفی‌نامه بگیرند و در سال 45 روز تا 3 ماه کسرخدمت حداکثر تا 6 ماه در نظر گرفته می‌شود.

 



مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت بسیح فعال

در صورتی که مایل به دریافت کسری خدمت سربازی از طریق بسیج فعال می باشیدمی توانید با استفاده از هر یک از ستادهای بسیج که در نزذیکی محل سکونت شما وجود دارد اقدام به ثبت نام نمایید. برای ثبت نام لازم است که دو قطعه عکس 3*4 که بدون خط و خش و مهر باشد را به همراه داشته باشید.از دیگر مدارک مورد نیاز برای بسیج فعال جهت مشمول شدن نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج می توان به ارائه مدارک هویتی همچون کپی شناسنامه اشاره نمود. هر یک از داوطلبان لازم است علاوه بر اراده مدارک فوق فرم مربوط به عضویت بسیج را نیز که در زمان مراجعه به آنان داده می شود را تکمیل نمایند.

فرم مربوط به بسیجیان فعال با عنوان فرم طرح صالحین می باشد. این فرم نیز به هنگام مراجعه به شما اراده خواهد گردید به همین دلیل نیازمند تکمیل خواهد بود. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که تکمیل فرم های مربوطه به معنای دریافت کارت عضویت بسیج فعال نخواهد بود و به همین دلیل لازم است در دروره های پیش بینی شده و تعیین شده شرکت نمایید.

 

 

 

اقدامات لازم برای نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج فعال و عادی

همانطور که از نام آن پیداست برای نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج فعال و عادی بسیجیان عزیز باید حتما با ستاد به صورت مستمر در ارتباز باشند. حداقل میزان ساعات ارتباط با بسیج فعال 6 ساعت در هفته باید باشد. البته بان موضوع با توجه به هر یک از ستاد ها می تواند متفاوت باشد.آن دسته از متفاضیانی که خدمت آموزشی سربازی را پشت سر گذاشته اند نیازی به طی نمودن آموزش مقدماتی برای این ستاد نخواهد بود. با توجه به فعالیت هایی که در بسیج صورت می پذیرد،کسری خدمت بسیج دانشجویی به همین دلیل برخورداری از سلامت جسمانی و همچنین روانی برای فعالیت های در نظر گرفته شده الزامی می باشد. شایان ذکر است که زمانی شما می توانید به دنبال نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج باشید که عضویت بسیح عادی را به مدت حداقل شش ماه داشته باشید. شرکت در حلقه های صالحین که بسیج در هر زمانی تشکیل می دهد برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.

 
از جمله شرایط در نر گرفته شده برای داوطلبانی که مایل به ثبت نام و عضویت بسیح می باشند این است که به هیچ عنوان نیابد دارای سابقه کیفری و یا همچنین سابقه عضویت در هر یک از گروه ها و همچنین فعالیت در احزاب سیاسی خاصی را داشته باشند. همچنین اعتقاد و پیروی از ولایت فقیه از جمله شروط مهم می باشد.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان

 

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nezam

در حال حاضر مدت خدمت سربازی در مناطق عملیاتی و امنیتی 18 ماه، سربازان مناطق محروم و بد آب و هوا 19 ماه است.وی افزود: در سایر مناطق و در نیروهای مسلح 21 ماه و در سازمان‌های دولتی که به صورت تخصصی و امریه مشغول به کار هستند 24 ماه در نظر گرفته شده است.عزیزان همراه در اینمقاله در خصوص نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان عزیز با خواندن این مقاله به پاسخ سوالات خود در زمینه نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان دست پیدا نمایید ...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 

 

نحوه اعطای مرخصی سالیانه به سربازان

سردار کمالی همچنین درباره اعطای مرخصی به سربازان و ضوابط و مقررات ان نیز گفت: مرخصی سربازان مجرد در مناطق عادی سالانه 12 روز است.وی گفت: این در حالی است که در مناطق بد آب و هوای درجه 2، 18 روز، مناطق بد‌ آب و هوای درجه 3، 20 روز و مناطق بدآب و هوای 4، 23 روز است.جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: همچنین در ازای هر 100 کیلومتر فاصله با محل سکونت 1 روز مرخصی در نظر گرفته شده است.وی افزود: برای مثال اگر سربازی در 400 کیلومتری محل سکونت خود خدمت می‌کند که در منطقه آب و هوایی 2 قرار دارد 18 روز به همراه 4 روز مرخصی فاصله مکانی و 1 روز مرخصی مسافت راه، به ازای هر 300 کیلومتر که در طول سال 3 بار می‌تواند از این مرخصی استفاده کند که جمعاً این مرخصی‌ها 25 روز می‌شود.

سردار کمالی گفت: البته سربازان متأهل 10 روز نیز سالانه بیشتر مرخصی دارند که اگر این سرباز متأهل هم باشد جمعاً 35 روز مرخصی می‌تواند استفاده کند.

 

 

نحوه محاسبه کسر از خدمت بسیجیان فعال

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح در خصوص کسری خدمت بسیجیان گفت: بسیجیانی که به صورت فعال در سپاه همکاری می‌کنند و در رزمایش‌ها و برنامه‌های بسیج به صورت فعال شرکت دارند می‌توانند از حداکثر 6 ماه کسر از خدمت استفاده کنند.وی افزود: نحوه مصاحبه کسری خدمت بسیجیان با توجه به نحوه و نوع مسئولیت و همچنین مدت فعالیت و همکاری از پایگاه‌های بسیج معرفی‌نامه بگیرند و در سال 45 روز تا 3 ماه کسرخدمت حداکثر تا 6 ماه در نظر گرفته می‌شود.

 



مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت بسیح فعال

در صورتی که مایل به دریافت کسری خدمت سربازی از طریق بسیج فعال می باشیدمی توانید با استفاده از هر یک از ستادهای بسیج که در نزذیکی محل سکونت شما وجود دارد اقدام به ثبت نام نمایید. برای ثبت نام لازم است که دو قطعه عکس 3*4 که بدون خط و خش و مهر باشد را به همراه داشته باشید.از دیگر مدارک مورد نیاز برای بسیج فعال جهت مشمول شدن نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج می توان به ارائه مدارک هویتی همچون کپی شناسنامه اشاره نمود. هر یک از داوطلبان لازم است علاوه بر اراده مدارک فوق فرم مربوط به عضویت بسیج را نیز که در زمان مراجعه به آنان داده می شود را تکمیل نمایند.

فرم مربوط به بسیجیان فعال با عنوان فرم طرح صالحین می باشد. این فرم نیز به هنگام مراجعه به شما اراده خواهد گردید به همین دلیل نیازمند تکمیل خواهد بود. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که تکمیل فرم های مربوطه به معنای دریافت کارت عضویت بسیج فعال نخواهد بود و به همین دلیل لازم است در دروره های پیش بینی شده و تعیین شده شرکت نمایید.

 

 

 

اقدامات لازم برای نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج فعال و عادی

همانطور که از نام آن پیداست برای نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج فعال و عادی بسیجیان عزیز باید حتما با ستاد به صورت مستمر در ارتباز باشند. حداقل میزان ساعات ارتباط با بسیج فعال 6 ساعت در هفته باید باشد. البته بان موضوع با توجه به هر یک از ستاد ها می تواند متفاوت باشد.آن دسته از متفاضیانی که خدمت آموزشی سربازی را پشت سر گذاشته اند نیازی به طی نمودن آموزش مقدماتی برای این ستاد نخواهد بود. با توجه به فعالیت هایی که در بسیج صورت می پذیرد،کسری خدمت بسیج دانشجویی به همین دلیل برخورداری از سلامت جسمانی و همچنین روانی برای فعالیت های در نظر گرفته شده الزامی می باشد. شایان ذکر است که زمانی شما می توانید به دنبال نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج باشید که عضویت بسیح عادی را به مدت حداقل شش ماه داشته باشید. شرکت در حلقه های صالحین که بسیج در هر زمانی تشکیل می دهد برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.

 
از جمله شرایط در نر گرفته شده برای داوطلبانی که مایل به ثبت نام و عضویت بسیح می باشند این است که به هیچ عنوان نیابد دارای سابقه کیفری و یا همچنین سابقه عضویت در هر یک از گروه ها و همچنین فعالیت در احزاب سیاسی خاصی را داشته باشند. همچنین اعتقاد و پیروی از ولایت فقیه از جمله شروط مهم می باشد.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:نحوه محاسبه کسر خدمت بسیجیان

 

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99



:: برچسب‌ها: اقدامات لازم برای نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج فعال و عادی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()